עגילים

טיפים לפנים אובליות: כיצד לבחור את העגילים

כשאת יוצאת לקניות כדי לבחור את העגילים שלך, דבר אחד בטוח; ישנן מספר אפשרויות לבחירה בצורות, גדלים והגדרות שונות. אז איך את מחליטה איזה זוג עגילים לקנות? יש כמה דברים לזכור בעת בחירת העגילים שלך. חשוב שתקבל את ההתאמה הנכונה לאוזניים שלך, אז תוודא שהן לא ארוכות מדי. עליך גם לוודא שצבע אבני החן שלך משלים את צבע השיער והבגדים שלך.

עצה מספר 1: בחרי עגילים שמתאימים לצורת הפנים שלך. עגיל טוב יכול להשפיע מאוד על תווי הפנים שלך. ה-MM, ארצות הברית ומוטיבים פופולריים אחרים הם רק כמה דוגמאות. אם הפנים שלך קטנות, עגילי הרבעה או חישוק יהיה בחירה טובה. העגילים האלה לא יתהדרו בפניך, אבל הם יגבירו את מראה פניך ויתנו לזה זוהר חם ונעים.

טיפ מספר 2, איך לבחור עגילים לפי התלבושת שלך. הדרך הטובה ביותר לבחור עגילים תלויה בתלבושת שאתה לובש. אם אתה נוכח באירוע רשמי ויש לך רק שרשרת בסיסית, אבן עבה לא תעבוד טוב כחלק מהתלבושת שלך. חנק פשוט או עדין, או שרשרת עם עגילי פנינים או עגילי טיפה יהיה בחירה טובה יותר. תכשיטים כאלה לא יגרמו לך לבלוט, אבל במקום זה הם יעזרו להגביר את היופי הכללי שלך.

טיפ מס '3: איך לבחור עגילים לפי המאפיינים הפיזיים שלך. עכשיו, ללא קשר לתכונות הפיזיות שלך, אתה יכול למצוא גם חונקים ארוכים וקצרים שיתאימו לך. פרצופים אובליות יכולים לגרום לך להיראות קצר יותר מהגודל האמיתי שלך. בגלל פרצופים אובליות הם מוארכים יותר, עגילים ארוכים יותר יהיו מתאימים יותר. עגילים לפרצופים אובליות יראו נהדר.

למעשה, הצורה של הפנים שלך היא מה שקובע את העגילים הטובים ביותר ללבוש. לדוגמה, פנים מרובעות הן הצורה האידיאלית לענוד עגילי הרבעה. זרוק עגילים גם לעבוד טוב עם פרצופים מרובעים. אם יש לך פרצוף בצורת לב, תצליח עם עגילי חישוק. אפילו אם צורת הפנים שלך אובלית, עגילים ארוכים הם בחירה טובה יותר מאשר עגילי חישוק.

אף ־ על ־ פי שזה נראה מבלבל, הדרך הטובה ביותר לבחור עגילים היא לשקול את אישיותך. חשוב למצוא עגילים שמתאימים לאישיות שלך. למשל, אם אתה גבוה או רזה, אל לך לענוד עגילים ארוכים וגושים. אתה צריך לבחור סגנונות פשוטים ואלגנטיים יותר.

אתה צריך ללבוש שרשרת ארוכה ואלגנטית יותר אם אתה קטן ורזה יותר ממה שאתה. שוב, עליך לבחור בעובי סמיך ומתאים יותר. איך לבחור שרשרת בסגנון דק? התשובה טמונה בכושר הפנים שלך ובעיצובי התכשיטים המתאימים ביותר.

למשל, אם צורת הפנים שלך אובלית, אתה צריך לענוד יותר תכשיטי אבני חן. אתה צריך לבחור פנים אובליות מסורתיות אם יש לך קו לסת ארוך יותר. איך אתה בוחר עגילים תלוי בצורת הפנים שלך. לא לכל אישה יש את אותה צורת פנים. אבל לדעת מה הולך עם אשר יעזור בבחירה שלך.

Posts created 104

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top