כיצד לבחור טבעת כסף

בול 925 הוא מספר ייחודי החרוט על חתיכות מתכת. מקורו במסורת האנגלית של נפחי מתכת שלוקחים את מרכולתם ללוח וחותמים את סימן ההיכר שלהם. הוא מגן על הצרכנים מפני זייפנים ומבטיח את איכות המוצר. הסימן הוא דרך לזהות טבעת, מטבע או פריט בעל ערך אחר. כסף סטרלינג מזוהה על ידי המספר 925

טבעת כסף 925 סטרלינג תשמור על הערך שלה. הוא גם נטול אלרגיה. קל לזהות תכשיטים מזויפים ולהימנע מהם על ידי שימוש בסימן ההיכר 925. יתר על כן, טבעת שיש לה סימן זה מובטחת להיות 92.5% טהורה. למרות שסימני ההיכר אינם הדרך היחידה לאמת את האותנטיות של המוצר, הם יכולים להיות סימן טוב לכך שהמוצר אותנטי.

טבעת כסף 925 סטרלינג היא השקעה גדולה. מלבד היותה נטולת אלרגיה, היא שומרת על הערך המהותי שלה. הסיכון לתגובות אלרגיות ל-925 טבעות כסף רצופות הוא נמוך מאוד. הם גם נטולי ניקל וחסרי כתם. ואם אתה אלרגי לניקל, אתה יכול להיות בטוח שהטבעת היא 925 טהורה. אם אתה מודאג מניקל, כסף סטרלינג הוא בחירה בטוחה לטבעת שלך.

ישנן סיבות רבות לקנות טבעת שעשויה מכסף של 925 סטרלינג. זו בחירה בטוחה ואיכותית שתימשך כל החיים. עלות הטבעת תלויה במשקלה ובגודלה. זה צריך להיות הגודל והסגנון הנכונים בשבילך. אתה יכול לבחור מתכת חלופית אם אתה מודאג על אלרגיה ניקל. עם זאת, חשוב לשקול התקציב שלך בעת בחירת הטבעת הבאה שלך.

המתכת הנפוצה ביותר עם סימן 950 היא 925 סטרלינג כסף. פירוש הדבר שהחלק מכיל 92.5% מכסף ו-7.5% ממתכות אחרות. טבעת סימן 925 היא חזקה ועמידה ויכולה לעמוד בפני השפעות רבות. טבעת מצופה 925 עם 950 כסף היא גם עמידה בפני שריטות.

925 טבעות כסף הן השקעה טובה. הם גם דרך נהדרת להביע את רגשותיך למישהו שאכפת לך ממנו. אם אתה מתכנן למכור את הטבעת שלך, עדיף לבדוק את סימן ההיכר כדי לוודא שזה אותנטי. לא ניתן להבטיח את שווי הטבעת אם סימן ההיכר חסר. סימן ההיכר של 925 מסמל שהטבעת באיכות גבוהה ושווה את המחיר.

בנוסף לעמידותם, 925 טבעות כסף גם הן בעלות יתרונות בריאותיים טובים. לדוגמה, טבעת עם בול 925 נחשבת להשקעה גדולה עבור התקציב שלך. טבעת עם חותמת של 925 כסף היא בחירה מצוינת לאירועים מיוחדים, כמו גם האסתטיקה היפה. יש לו יתרונות רבים, כולל האפשרות ללבוש במשך זמן רב.

בין אם אתם קונים טבעת מקמעונאי מקוון או לא מקוון, חשוב לדעת את סימני ההיכר של הרכישה החדשה שלכם. סימן היכר של אריה, למשל, מצביע על סטרלינג באיכות גבוהה. גם תכשיט עם חותמת אריה הוא סימן לאיכות של 925. הימנע מקניית טבעת שיש לה סימן היכר של אריה טמא. זה סימן שאתה מקבל חתיכה 925 איכות.

רצועה של 925 כסף יש אבן פטיש על הגב. זו אינדיקציה לכך שהוא עשוי מכסף אמיתי. אם סימן ההיכר חסר, זה לא סביר להיות טבעת אמיתית. למרות היותו סימן נפוץ של כסף סטרלינג, חותמת פטיש מציינת כי טבעת היא מוצר 925 כסף אמיתי. זה לא משנה אם זה כסף סטרלינג או אבן פטיש; זה ישקף את הטעם האישי שלך והעדפות.

סימן טבעת נוסף הוא ”925-כסף”. טבעות אלה מוטבעות בבול המצביע על כך שהן עשויות מכסף אמיתי. לא משנה היכן הם נוצרו, חותמת טבעת תהיה בעלת חותמת המציינת את המקור המדויק של המתכת. במקרים מסוימים, מספר הפטישים המשמשים לחתימת כסף סטרלינג עשוי להיות נמוך מהסטנדרט הנדרש. במקרים כאלה, ייתכן שאבן הפטיש הוטבעה בכמה מספרים שונים.

פרטים נוספים:

https://www.kintara-jewelry.com/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%A1%D7%A3-925

Posts created 104

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top