כיצד למצוא את העסקאות הטובות ביותר על תכשיטי טבעות היהלומים?

אם אתה קונה טבעת אירוסין חדשה או פשוט רוצה למצוא עסקה טובה יותר על טבעת, אתה צריך לשקול לקנות אותה מתכשיטן פרטי. תכשיטן פרטי יכול להציע תמחור טוב יותר ושירות מותאם אישית, ויכול גם לעזור לך לבחור את היהלום האידיאלי שלך. התהליך כולו יכול לקחת בין כמה שבועות לכמה חודשים, תלוי בהעדפות שלך. קרא על מנת ללמוד יותר. תן לנו לעזור לך למצוא טבעת מושלמת!

אם אתה קונה טבעת יהלום לאשתך לעתיד, אתה צריך לתכנן את הרכישות שלך היטב מראש. באופן אידיאלי, אתה צריך לרכוש את הטבעת חודשיים או שלושה לפני מועד האירוסין. בדרך זו, אתה יכול לקחת את הזמן שלך ולהימנע ממהירות החג. אתה יכול גם לקנות את הטבעת במהלך מכירה כדי להבטיח שאתה מקבל את המחיר הטוב ביותר האפשרי. בנוסף, אתה יכול להשיג את העסקה הטובה ביותר על ידי רכישת הטבעת שלך בספטמבר או אוקטובר, שהוא בדרך כלל הזמן הטוב ביותר בשנה לרכישת טבעת יהלום.

באמצע שנות ה-60, דה בירס, החברה שבבעלותה דה בירס, דחפה את החברה להתרחב באופן בינלאומי, במיוחד ליפן. מאחר שבמדינה הייתה מסורת של שידוכים, דה בירס שיווקה ביפן באגרסיביות טבעות יהלומים כאסימונים של ערכים מערביים מודרניים. כתוצאה מכך, פחות מחמישה אחוזים מהנשים היפניות שהתארסו בתחילת המאה העשרים לבשו טבעות אירוסין. בכך הפכה יפן לשוק השני בגודלו בעולם של טבעות אירוסין ליהלומים, אחרי ארצות הברית.

סגנונות חיתוך הם היבטים חשובים שיש לשקול בעת רכישת טבעת יהלום. לחתך הגאוני הסטנדרטי יש 58 או 57 צדדים, בעוד חתך אמרלד הוא מרובע או מלבני עם ארבעה צדדים ארוכים יותר בצדדים. סוג נוסף של חתך הוא החתך הקורן, שהוא מרובע או מלבני והוא גם חתך מבריק. אתה יכול לבחור בין סוליטר, אבן צדדית, או שילוב של כל השלושה. יש הרבה אפשרויות וסגנונות, אז אתה בטוח למצוא אחד מושלם לאשתך.

האישה המסתורית שהפילה את הטבעת במקלט לחסרי בית בדטרויט אולי ניסתה לתת לחסר בית עודף כשהיא בטעות הפילה את הטבעת. בעוד הטבעת בטוחה בכספת של המחסה, היא נשארת בלתי מזוהה. אין דרך לדעת מי זרק אותו, אבל הוא מאמין שהאישה תבוא קדימה ולקבל אותו בחזרה. בינתיים, הוא יכול להירגע בידיעה שהטבעת בידיים בטוחות.

דרך נוספת למכור את טבעת היהלום שלך היא להציג אותה במכרזי מורשת. בית המכירות הפומביות יציג את הטבעת שלך בקטלוג, באתר שלהם, ובאחד משלושת המכירות הפומביות השנתיות שלהם.

הדרך הטובה ביותר למצוא את היהלום המתאים לתקציב שלך היא לחקור סוגים שונים של אבנים. אז אתה יכול לצמצם את האפשרויות שלך ולעשות את הרכישה הסופית. אם אתה על תקציב, אתה יכול לרכוש יהלום מגודל מעבדה. יהלומים חדשים אלה הם בעלי תכונות כימיות ופיזיקליות כמו יהלומים ממוקשים. יהלומי מעבדה יכולים להתבצע תוך מספר חודשים בלבד, מה שהופך אותם לאפשרות סבירה עבור הצרכן המודרני.

החתך של יהלום חשוב. זה יקבע כמה אור יהלום מחזיר. החיתוך של היהלום הוא גורם חשוב במחירו, וככל שהדירוג גבוה יותר, כך ייטב. על ידי ביצוע 4Cs, אתה יכול לחסל מספר רב של יהלומים ולמקד את החיפוש שלך על כמה כי הם בטוחים לרגש את הכלה לעתיד. לימוד שפת היהלומים יעניק לך כוח לקנות טבעת אירוסין ביהלומים בביטחון.

צורת היהלום היא שיקול נוסף. הצורה הפופולרית ביותר של היהלום היא עגולה, אך צורות מפוארות כוללות לב, אגס ומרקיזה. יהלום מפואר יהיה בעל צורה שונה ויהיה יקר יותר מיהלום עגול. צורה מפוארת היא כזו שיש לה חתך ייחודי שגורם לאבן להיראות יותר מסנוורת ממה שהיא באמת. לבסוף, צורת האגס עדינה ונראית טוב על רצועה דקה.

בעוד שרוב היהלומים הם באיכות גבוהה מאוד, ההגדרה חשובה גם כן. זהב איכותי ופלטינה יבטיחו את הגנת היהלום. יהלום צבעוני טבעי דורש התחשבות קפדנית בבחירת הגדרה, כך שהוא יחמיא לצבעו הטבעי של היהלום. יהלומים צהובים ייראו הכי טוב עם זהב צהוב חם, יהלומים כחולים ייראו הכי טוב בזהב לבן, ויהלומים ורודים ייראו נהדר בזהב ורדים עדין. באופן דומה, טבעת עם טבעת פלטינה תאפשר לך ליהנות מהיתרונות של יהלומים תוך הימנעות מסיכונים של טבעת כבדה מדי.

פרטים נוספים באתר: https://udiamonds.co.il/

Posts created 104

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top