איפור לילדות

מה האיפור לילדות הכי טוב?

מאז ימי קדם השתמשו באיפור נשים. ביפן העתיקה ובסין, נשים השתמשו באבקת אורז על פניהן וצבעו חינה לשיער שלהן. כדי לציין את מעמדם החברתי, הם צבעו את ציפורניהם בצבעים שונים. ביוון העתיקה, נשים צבעו עופרת לבנה על פניהן ולבשו גבות מזויפות עשויות שיער שוורים. כיום על חברות האיפור לפעול על ־ פי תקנות נוקשות בנוגע למרכיבי המוצרים שלהן.

מאז המאה ה-20 נעשה שימוש רב יותר בקוסמטיקה. כיום, האיפור פופולרי יותר בקרב בנות צעירות מתמיד. אסטי לאודר ומותגים יוקרתיים אחרים משרתים את הקהל הצעיר הזה בכך שהם הופכים את המוצרים שלהם למושכים וטובי טעם. במהלך שנות ה-60 של המאה ה-20, הם אפילו הכניסו ליפסטיק בטעמים. הם גם השתמשו במודלים צעירים כדי לקדם את המוצרים שלהם. סוגיות אלה הופנו על ידי התקשורת בשנים האחרונות.

מעצבים רבים שחררו בשמים המציגים את שמותיהם. זמרים ושחקנים גם השיקו שורות משלהם. בשמים מעוצבים הם מהיקרים ביותר בתעשיית האופנה. דולצ 'ה וגבאנה וג' ורג 'יו ארמאני הם שני הבשמים היקרים ביותר בעולם. אסטי לאודר (Estee Lauder), מותג קוסמטיקה יוקרתי נוסף פיתח אודם בטעמים עם אריזות נוצצות כדי לפנות לקהל צעיר יותר. חלק מהנשים מחו על כך שהן זורקות את המוצרים הנשיים שלהן ב ”פח אשפה לחופש”.

יש נשים שרואות באיפור דיכוי וסמל לשעבוד נשים. במחאות נגד תחרות מיס אמריקה, כמה פמיניסטיות זרקו מוצרים נשיים לתוך ”פח אשפה חירות”. המפגינים קראו לאיפור ”כלים לעינוי נשים” ו ”גישה לנשיות כפויה”. אך חרף היבטיו השליליים הרבים, יש נשים החושבות שהיתרונות של מוצרי הקוסמטיקה עולים על החסרונות.

למרות שהקוסמטיקה היא חלק בלתי נפרד מהתרבות האמריקאית כבר מאות שנים, יש נשים שרואות בה כלי לדיכוי. בתה המתבגרת של אישה אפרו-אמריקאית משתמשת באיפור שלה כ ”סיר חופש”. זו דרך מאוד לא מספקת לצפייה בקוסמטיקה. זהו סוג של שעבוד תרבותי עם השפעה חברתית חזקה.

מומלץ שתדעו את זה לפני שאתם קונים איפור לילדות:

איפור מזויף יכול לפתות ילדים. משחק עם סט איפור מזויף יכול לעזור לילדים ללמוד על יופי. ילדה מאושרת יכולה להתאפר בעצמה, אבל איפור מזויף אינו מציאותי. המטרה של ערכת איפור לילדים היא ללמד ילדים על יופי. הם יכולים להעמיד פנים שהם מפורסמים או לשחק עם מראה מזויפת. מראה יכולה להיות מקור גדול להשראה.

בעוד רוב הילדים נהנים לשחק בכאילו, כמה ילדים יגדלו משועממים עם זה. מערכת כיפית יכולה לספק שעות בידור ולעודד יצירתיות. ערכה מדומה היא רעיון נהדר למסיבת תינוק או יום הולדת. לא רק שיש לו מגוון צבעים, הוא גם מכיל גרסה מיניאטורית של מוצר אמיתי. אתה יכול לרכוש את הסט כפריט אחד או כטובות צד אישיות. יש הרבה סטים בשוק.

סט איפור מדומה לילדים יכול להיות דרך בטוחה להכיר לילדים את אמנות האיפור. סטים אלה באים עם מקרה מושך ומראה, וילד יכול להעמיד פנים ללבוש את האיפור. כשילדה מבוגרת מספיק כדי להתמודד עם איפור, היא יכולה להשתמש בו כאביזר כדי לתרגל את כישוריה. ערכת האיפור יכולה לשמש ילדים המעוניינים להעמיד פנים שהם כוכבים. סט המשחקים יכול להיות מתנה ליום הולדת, או לאירוע חשוב.

ערכת איפור לילדים היא רעיון מעולה לבני נוער וצעירות. הוא כולל מראה ותיק נשיאה. עדיף לרכוש סט איפור לילדים שאושר ע "י מנהל המזון והתרופות ועבר בדיקת רעילות יסודית. אל לו לגרום פריחות או כאבי ראש לילדך. רק לוודא לבדוק את הוראות הבטיחות לפני רכישת ערכת איפור.

לפרטים נוספים על איפור לילדות, הקליקו כאן: https://www.idan2000krayot.co.il/216368-%D7%90%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8

Posts created 104

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top